معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن و حدیث طلاب حوزه‌های علمیه کشور
کد خبر: 3543381
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن و حدیث طلاب حوزه‌های علمیه کشور

کانون خبرنگاران نبأ: اسامی نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث طلاب حوزه‌های علمیه کشور در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پس از پایان رقابت‌های متسابقان در رشته قرائت تحقیق هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث طلاب حوزه‌های علمیه کشور در روز پنجشنبه، 13 آبان‌ماه اسامی نفرات برتر این رشته اعلام شد.
مهدی تقی‌پور از استان خراسان رضوی رتبه ممتاز این رشته را کسب کرد. همچنین مهدی بیابانی از استان خراسان رضوی، مسعود امامی از استان قم، هادی خانی از استان قم، محمداسماعیل خورشیدی از استان قم، سیدعلی سیدزاده از استان قم و میثم حمیدی نیک از استان قم به عنوان نفرات برتر این رشته معرفی شدند.
همچنین جعفر علی‌دوست از استان آذربایجان غربی و حسین دهقان از استان سمنان شایسته تقدیر قرار گرفتند.

نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم
پس از پایان رقابت متسابقان رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه سراسر کشور در روز جمعه، 14 آبان‌ماه اسامی نفرات برتر این رشته اعلام شد.
محمد امیری فرد از استان خوزستان و حسین شجیعی از استان خراسان رضوی حائز رتبه عالی در این رشته شدند و مهدی نصر از استان قم، محمدابراهیم صافی از استان قم، خلیل فرامرزی از استان گلستان، مهدی هاشمی از استان تهران و محمد یاراحمدی از استان قم شایسته تقدیر قرار گرفتند.

نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم
همچنین در دومین روز از برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، اسامی نفرات برتر رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم اعلام شد.
احمد معتمدی از استان قم، محمدعلی شریعتی از استان قم و محسن عبدی از استان قم عنوان رتبه عالی این دوره از مسابقات در این رشته را به‌دست آوردند و حسن حسین‌زاده از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر قرار گرفت.

نفرات برتر رشته قرائت ترتیل قرآن کریم
در ادامه برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد اردهال کاشان بنابر نظر هیئت داوران رتبه عالی در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به سیدحمیدرضا مقدس دستجردی از استان قم، محمدرضا احمدی از استان قم، حمیدرضا اسکندری از استان فارس و علی پورسینا از استان اصفهان رتبه عالی تعلق گرفت.
همچنین حمید حسینی از استان خراسان رضوی، سیدعلیرضا میرجلیلی از استان یزد، سیدحامد مهدی‌زاده از استان قم و علی ابراهیمی از استان قم شایسته تقدیر در این رشته شدند.

نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم
پس از پایان رقابت‌های رشته حفظ کل قرآن کریم حسین خانی بیدگلی از استان قم، سجاد واعظی منفرد از استان قم، احمد خلیل‌زاده از استان خوزستان، محمد داوریان از استان قم و مهدی حبیبی از استان قم رتبه عالی حافظان کل قرآن را کسب کردند و مهدی رجبی از استان قزوین نیز شایسته تقدیر قرار گرفت.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث، امروز، 15 آبان‌ماه از ساعت ۱۵ در کنار بارگاه امامزاده واجب‌التعظیم حضرت سلطانعلی بن محمدباقر(ع) در مشهد اردهال کاشان برگزار خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷
0
0
ماشاالله به تلاوت زیبا حسین شجیعی از جغتای
captcha