مسابقات سراسری قرآن، فرصت مناسب جهت توجه مسئولان فرهنگی به آذربایجان غربی است
کد خبر: 3617941
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

مسابقات سراسری قرآن، فرصت مناسب جهت توجه مسئولان فرهنگی به آذربایجان غربی است

گروه معارف: امام جمعه ارومیه تاکید کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، باعث توجه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور به مسائل مذهبی و فرهنگی آذربایجان غربی شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 20 تیر ماه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در نشست هم اندیشی با مسئولان کشوری و استانی ستاد اوقاف و امور خیریه، با محوریت برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، تصریح کرد: آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با چندین کشور و همچنین وجود ادیان و مذاهب گسترده، دارای ویژگی و حساست خاص بوده که نیاز به توجه بیشتر مسئولان است.

وی ادامه داد: در مسابقات قرآنی نباید فقط به بحث مسابقه توجه گردد، بلکه مسابقات، قرآن کریم و آموزه های دینی را به بطن جامعه نفوذ داده و مردم را به سمت قرآن و دین اسلام سوق بدهد.

حجت‌الاسلام قریشی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با تلاش مجوعه های دینی، در زمینه قرآن، در چندین سال اخیر موفق بوده و افتخار آفرینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در ارومیه، گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن فرصت مناسبی است تا ارومیه، چند مدت وجهه مذهبی و قرآنی به خود گیرد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات سراسری قرآن در ارومیه افزود:  از مسئولان برگزاری این مسابقات تشکر دارم وانشاالله  برکت قرآن در جامعه، جاری و ساری شود وهمه در توفیق قرآن کریم قرار بگیرند.

captcha