اشتغال‌زایی، مطالبه اصلی مردم استان از استاندار جدید آذربایجان غربی است
کد خبر: 3652680
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
حجت‌الاسلام قریشی:

اشتغال‌زایی، مطالبه اصلی مردم استان از استاندار جدید آذربایجان غربی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در حال حاضر نیاز استان اشتغال‌زایی وبرای جوانان بوده و مردم از استاندار جدید انتظار دارند که از نیروهای بومی در پست های مدیریتی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز  22 مهر ماه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربیکه در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق ارومیه برگزار شد اظهار کرد: بکارگیری نیروی بومی در پست های مدیریتی، استفاده صحیح از توانایی ها و منابع استانی و اهتمام در اشتغال‌زایی برای جوانان آذربایجان غربی از مطالبات اصلی مردم استان از آذربایجان غربی از استاندار جدید است.

وی تاکید کرد: خدمت صادقانه و در پیش گرفتن اعتدال از مولفه های مورد نیاز استاندار جدید به منظور مدیریت مطلوب آذربایجان غربی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به درصد پایین درآمد مردم آذربایجان غربی نسبت به درآمد سرانه کشوری، اظهار کرد: ارتقای سطح درآمد مردم و تلاش و کوشش برای آبادانی و پیشرفت آذربایجان غربی و افزایش سطح کیفی مردم استان از نیازهای استان است.

وی عنوان کرد: از استاندار جدید آذربایجان غربی دعوت می کنم که در دوره مدیریت خود مشورت از عالمان دینی را فراموش نکند زیرا علمای دینی در حل مشکلات بدون طرفداری از حرکت یا فرد خاصی راهکار مناسب را مشاوره خواهد داد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به دلیل حساسیت جغرافیایی و اشتراک مرزی با سه کشور و همچنین وجود ادیان و اقوام متعددهمت مضاعفی در مدیریت نیاز دارد.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: برای آینده  شهریاری استاندار جدید آرزوی موفقیت کرده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

وی عنوان کرد: از  سعادت استاندار سابق به خاطر چهار سال تلاش ها و مدیریت عادلانه و معتدلشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: مدیریت اگاهانه و اطلاعات  مناسب از نیاز های استان پشتوانه ای خوب برای مدیریت آذربایجان غربی توسط استاندار سابق بوده است.

 

captcha