تمام عملیات آواربرداری زلزله در کوهبنان به‌صورت رایگان انجام می‌شود
کد خبر: 3675529
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
مهدلو:

تمام عملیات آواربرداری زلزله در کوهبنان به‌صورت رایگان انجام می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به اینکه اکثر منازل شهرستان کوهبنان در زلزله اخیر دچار آسیب شده‌اند برای آواربرداری در روستاها مردم به دهیاری‌ها و در مرکز شهرستان به شهرداری مراجعه کنند و تمام عملیات آواربرداری به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان دیروز شنبه، 2 دی در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به اینکه اکثر منازل شهرستان کوهبنان در زلزله اخیر دچار آسیب شده‌اند برای آواربرداری در روستاها مردم به دهیاری‌ها و در مرکز شهرستان به شهرداری مراجعه کنند و تمام عملیات آواربرداری به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.
وی افزود: افرادی که در زلزله خوردوهای آنان زیر آوار جا مانده برای هر گونه اقدامی به راهنمایی و رانندگی شهرستان مراجعه کنند.
فرماندار کوهبنان تصریح کرد: با توجه به زلزله امروز صبح و با توجه به سردی هوا با توجه به افزایش تیم‌های امدادی توزیع چادر شدت بیشتری به خود گرفته است و امیدواریم تا عصر امروز تمام خانوارهایی که منازل آنان خشت و گلی بوده و یا دچار خسارت شدند چادر دریافت کنند.
مهدلو بیان کرد: مردم به دلیل پس‌لرزه‌ها آرامش ندارند و تعدادی از مردمی که منازل اسکلتی دارند با توجه به پس‌لرزه‌ها حاضر به حضور در منازل نیستند.
فرماندار کوهبنان از تمام شهروندان خواست ضمن داشتن صبر و حوصله با ماموران بنیاد مسکن و هلال‌احمر شهرستان و استان همکاری کنند تا مراحل اسکان موقت آسیب دیدگان باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.
منبع: فرمانداری کوهبنان

captcha