کنگره شعر فاطمی مادر آسمان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3688021
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
ویژه شاعران آئینی استان؛

کنگره شعر فاطمی مادر آسمان در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: کنگره شعر ریحانه «مادر آسمان2» مختص شعرای آئینی استان قزوین در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، کنگره شعر ریحانه با نام «مادر آسمان2»به همت مجمع شعرای آئینی کمیت و انجمن رضوی قزوین اقدام برگزار می‌شود.
این کنگره شعر مختص شعرای آئینی استان قزوین است و محدودیتی از نظر سنی برای شرکت‌کنندگان و نیز تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
خطبه فدکیه، ساده زیستی فاطمی، حضرت زهرا(س) و دستگیری از فقرا، ارزش مادر بودن(مادری افتخار حضرت)، تربیت فاطمی(عبادی، جهادی، انقلابی و معرفتی) از جمله موضوعات در نظر گرفته شده در این کنگره است.
همچنین از دیگر موضوعات این کنگره مفاخره امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س)، حضرت زهرا(س) و دفاع از حریم ولایت، القاب حضرت فاطمه(س)، امام زمان(عج) و حضرت زهرا( س)، ولی‌فقیه علمدار فاطمی، عفاف و حجاب، شهدا و حضرت زهرا(س) و مدافعان حرم و حضرت زهرا(س) به شمار می‌رود.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ 27 بهمن‌ماه سال‌جاری است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
مکان تحویل آثار دفتر جبهه فرهنگی قزوین و دبیرخانه به نشانی، حد فاصل خیابان نادری و نظام وفا، کوچه نوبهار، کوچه شهید روضه‌خوان است؛
زمان برگزاری کنگره شعر ریحانه «مادر آسمان2» عنوان‌شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلگرام09369693713 آثار خویش را ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام مجمع شعرای آئینی کمیت قزوینt.me/mkomeit مراجعه کنند.

captcha