جهاددانشگاهی از نهادهای فعال در عرصه کارآفرینی و مناظرات دانشجویی است
کد خبر: 3735898
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

جهاددانشگاهی از نهادهای فعال در عرصه کارآفرینی و مناظرات دانشجویی است

گروه اجتماعی - سرپرست دانشگاه جامع پیام نور خراسان‌شمالی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در انجام امورات فرهنگی و اجتماعی بازخورد مثبتی در استان داشته است، افزود: جهاددانشگاهی از نهادهای فعال در عرصه کارآفرینی و مناظرات دانشجویی است.

فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مثبت بوده است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، جلیل مسعودی فرد، سرپرست دانشگاه جامع پیام نوراستان در بازدید ازجهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای فعال در عرصه کارآفرینی و مناظرات دانشجویی است.
وی با بیان اینکه جهادددانشگاهی از نهادهای موثر درخراسان‌شمالی است، گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در انجام امورات فرهنگی و اجتماعی بازخورد مثبتی در استان داشته است.
مسعودی فرد خاطر نشان کرد: دانشجویان به شدت نیازمند برگزاری جلسات گفت وگو و مناظره هستند تا بتوانند آرا و نظرات مخالف را تحمل کنند و با منطق و استدلال به آن‌ها پاسخ دهند و جهاددانشگاهی در تقویت این روحیه موثر عمل کرده است.
وی ادامه داد: حضور دانشجوی کارآفرین در دانشگاه یک ضرورت مهم است که جهاد دانشگاهی در این عرصه و هدایت دانشجویان نیز در این زمینه عملکردی مثبت داشته است.
رئیس دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی بیان کرد: می توان از دیگر فعالیت های مثبت جهاد دانشگاهی به فعالیت خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در سطح استان اشاره کرد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی از اثر گذاران نهادهای دانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی واجتماعی بوده است و می تواند با کسب تجربیات تازه تر موفقیت های بیشتری بدست آورد.
مسعودی فرد تاکید کرد: امیدواریم دانشجویان و دانشگاهیان نیز از این فضایی که در اختیار آنها قرار گرفته است به درستی استفاده کنند و شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر آنان باشیم.

captcha