اعزام ۴۰۰ روحانی طی دهه فجر به مناطق مختلف لرستان
کد خبر: 3775620
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

اعزام ۴۰۰ روحانی طی دهه فجر به مناطق مختلف لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که در ۴۰ مسجد مرکز استان و ۴۰ مسجد در شهرستان‌ها نیز جشن‌های ویژه چهل سالگی انقلاب برگزار می‌شود، گفت: گردهمایی شبکه روحانیت و اعزام ۴۰۰ نفر از مبلغان خارج از استان به مناطق مختلف لرستان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

اعزام 400 روحانی طی دهه فجر به مناطق مختلف لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان سه‌شنبه، چهارم دی‌ماه در جلسه کمیته تشکل‌های مردمی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت خود را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است، گفت: یکی‌از کمیته‌های این ستاد، کمیته تشکل‌های مردمی و مردم نهاد است که اساس آن هیئت‌های مذهبی، کانون‌ها، پایگاه‌ها و ... است.
وی با بیان این‌که انقلاب ما مردمی بوده و اساس جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب نیز مردم هستند، لذا باید فعالیت‌های این حوزه مردمی و به‌عهده سازمان‌های مردم نهاد باشد، اظهار کرد: اساسی‌ترین کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته تشکل‌های مردمی است.
مهدوی‌امین با تأکید بر این‌که برنامه‌های چهل سالگی انقلاب تنها به دهه فجر محدود نمی‌شود و از دی‌ماه تا اسفندماه نیز برنامه‌های ویژه چهل سالگی انقلاب اجرا خواهد شد، افزود: بخشی از این روزها نیز با ایام فاطمیه همزمان است که رویکرد برنامه‌های ما در این بازه زمانی رویکرد فجر فاطمی خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که هیئت‌های مذهبی لرستان ۱۰ همایش بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب را برگزار خواهند کرد، گفت: همچنین کنگره «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که در ۴۰ مسجد مرکز استان و در ۴۰ مسجد در شهرستان‌ها نیز جشن‌های بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: گردهمایی شبکه روحانیت و اعزام ۴۰۰ نفر از مبلغین خارج از استان به مناطق مختلف لرستان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
مهدوی‌امین تأکید کرد: همچنین برنامه‌های کارگاهی و همایش‌های متعدد با رویکرد بهره‌گیری از توان مردمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha