فاصله گرفتن از ائمه(ع)، بی‌بند‌وباری جامعه را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3782231
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

فاصله گرفتن از ائمه(ع)، بی‌بند‌وباری جامعه را به‌دنبال دارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه اگر از ائمه اطهار(ع) فاصله بگیریم، ناچار به سبک زندگی غربی مبتلا می‌شویم، گفت: طلاق‌های متعدد و بی‌بند‌وباری در جامعه در پی این عمل رشد خواهد کرد.

فاصله گرفتن از ائمه اطهار، بی‌بند‌وباری جامعه را به دنبال داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غریی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، 28 دی‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌سیاسی جمعه ماکو، مهمترین دستاورد انقلاب را وحدت، انسجام و مقاومت در مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب، همدلی بین مردم، مردم و مسئولین بوده و حذف قدرت شیطانی خاندان پهلوی، ماحصل وحدت اقشار مختلف ایران است.
هاشمی بر لزوم تقویت مقاومت در مقابل دشمن تاکید کرد و گفت: هیچگاه نباید از دشمن غافل شویم و نمود این اصل در مردم ایران شکل یافته است.
خطیب نماز جمعه ماکو با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال، کارهایی صورت گرفته، ولی ناقص است، خاطرنشان کرد: امروز منطقه آزاد ماکو، فرصتی برای دور زدن تحریم‌‌ها است و مسئولان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم منطقه را رفع و زمینه‌ اشتغال جوانان را نیز فراهم کنند.
هاشمی با اشاره به اینکه اگر از ائمه اطهار (ع) فاصله بگیریم، ناچار به سبک زندگی غربی مبتلا می‌شویم، افزود: طلاق‌های متعدد و بی‌بند‌‌وباری در جامعه در پی این عمل رشد خواهد کرد.
خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه آمار طلاق در کشور زیاد است، گفت: این آمار شایسته یک کشور بر پایه اعتقادات اسلامی نیست.
انتهای پیام

captcha