۲۲ بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد
کد خبر: 3790571
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

۲۲ بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حضور کوبنده و پرمعنای مردم در ۲۲ بهمن تمامی نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد، گفت: شما با استقامتتان شیطان را به زیر کشیدید.

22 بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 27 بهمن‌‌ماه در یادوراه شهدای 29 بهمن تبریز با بیان اینکه حضور کوبنده و پرمعنای مردم در ۲۲ بهمن همه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد، گفت: شما با استقامتتان شیطان را به زیر کشیدید. در ۲۹ بهمن ۵۶ که جوانان انقلابی با دستان خالی قیام کردند، استکبار به همه دنیا حکومت می‌کرد که شما توانستید آن را به زیر بکشید. شما آمریکا را شکست دادید.

وی با اشاره به اینکه شهیدان همه هستی خود را برای استقلال و آزادی میهن نثار کردند، افزود: در دورانی که طاغوت حکمفرما بود حرکت عظیم 29 بهمن تبریز شکل گرفت که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد. خورشید تابناک این حرکت نورانی شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی بود که با 14 ستاره تابناک قیام عاشورایی را در تاریخ معاصر ایران ثبت کردند.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز خون شهدای 29 بهمن در رگ‌های 27 پاسدار شهید سیستان و بلوچستان و شهدای مظلوم رژه اهواز در رگ جوانان فلسطینی و شیعیان نیجریه می‌جوشد که با 54 شهید مظلوم استکبار جهانی را یکبار دیگر رسوا کردند. خون این شهیدان در صدای آزادی و عدالت خواهی و در رگ‌های تک تک ملت ایران می‌جوشد‌ و این خون از جوشش نخواهد ایستاد تا زمانی که شمشیر منتقم اصلی برای نابودی ظلم و ستم به پا خیزد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن نشست ورشو را کاملاً سازماندهی کرده بود، افزود: دشمن شیاطین را دور خود جمع کرده بود نا نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد ولی تمام نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی همه جا ملت فرمول شهدای 29 بهمن تبریز را به کار برده‌اند، افزود: این نسخه را شهدا به ما آموختند و ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و در تمام دوران‌هایی که کشور با بحران و توطئه دشمنان مواجه بود آن را به‌کار بردیم و پیروز شدیم. فقط در یک مورد آن را به کار نبردیم آن هم اقتصاد کشور بود. به جای مبارزه با استکبار مذاکره را تجربه کردیم و نتیجه‌اش کشتار مردم بیگناه در اهواز و سیستان بلوچستان و تورم و مشکلات امروز اقتصادی شد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی ما یازده برابر پیشرفت علم در دنیا است اما رویکرد ما اشتباه است که مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمده است.

انتهای پیام

captcha