سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران
کد خبر: 3798122
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

گروه هنر ــ گفت‌و‌گوی سیاسی با چهره‌های نام آشنای دنیای سیاست، در یک فضای صمیمی با حال و هوای عیدانه از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مهدی زال‌زاده، تهیه‌کننده برنامه «بوستان گفت‌وگو» در تشریح جزییات این برنامه گفت: رادیو تهران با محوریت چهره‌های خبرساز سال ۹۷ شانزده برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با عنوان بوستان گفت‌وگو را برای پخش در ایام نوروز طراحی و تولید کرده است.
تهیه‌کننده بوستان گفت‌وگو با اشاره به چهره‌هایی که در این برنامه با آن‌ها گفت‌وگو می‌شود، گفت: در این برنامه با شخصیت‌های شناخته شده سیاسی که در سال گذشته در کانون اخبار و رویداد‌های سیاسی قرار داشته‌اند گفت‌وگو می‌شود. برخی از این چهره‌ها عبارتند از؛ سید احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، سردار نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز محمدرضا باهنر، نماینده سابق مجلس و علی ربیعی، وزیر سابق تعان کار و تأمین اجتماعی همچنین سفرای کشور‌های روسیه، چین و شماری دیگر از چهره‌های نام آشنای سیاسی از جمله میهمانان بوستان گفت‌وگو در رادیو تهران هستند.
زال‌زاده، تهیه‌کننده بوستان گفت‌وگو در گروه سیاسی رادیو تهران درباره برخی از محور‌های گفت‌و‌گو هم افزود: سیاست و محله محوری در تهران، افراط و تفریط در مواضع چهره‌های سیاسی، حاشیه‌های خبرساز چهره‌های سیاسی، رمزگشایی از شایعات و ابهامات مطرح پیرامون زندگی سیاسی فعالان سیاسی همه و همه با یک گفت‌و‌گوی چالشی در بوستان گفت‌وگو گره خواهد خورد و سرانجام با تفال به دیوان حضرت حافظ به پایان می‌رسد.
مهدی زال‌زاده در پایان با اشاره به این‌که بوستان گفت‌‌وگو در گروه سیاسی رادیو تهران تولید شده به معرفی عوامل این برنامه پرداخت: سید حسین حسینی، کارشناس اجرای این برنامه را به‌عهده دارد. خوشرو‌زاده، قادری و کریمی اتاق فکر و طراح سوال این برنامه هستند. حامد خادم، مسئول هماهنگی و مجتبی مرادی، صدابردار گروه تولید بوستان گفت‌و‌گو است.
کنداکتور پخش بوستان گفت‌و‌گو از رادیو تهران، یکم تا شانزدهم فروردین‌ماه، ساعت ۱۵ و تکرار آن ۲۳ و ۲ بامداد، روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.
انتهای پیام
captcha