وحدت نیروهای مسلح دشمنان را عصبانی می‌کند
کد خبر: 3804845
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

وحدت نیروهای مسلح دشمنان را عصبانی می‌کند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: وحدت، همدلی و انسجام نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان و سپاه دلاور دشمنان نطام اسلامی را به شدت عصبانی می‌کند.

وحدت نیروهای مسلح دشمنان را عصبانی می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان در تبریز، گفت: نیروهای مسلح کشور در دل مردم جای دارند و وحدتی که میان ارتش و سپاه است جبهه استکبار جهانی را به شدت به هم ریخته است.
وی ادامه داد: حضور ارتشیان در صحنه‌های مختلف از نخستین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشتازی آنها در هنگام بروز بلایای طبیعی برای حل مشکلات مردم آسیب‌ دیده در کنار سپاه و نیروهای انتظامی و امدادی به درستی ارتش را نیرویی متعهد ، مقتدر و ولایت‌مدار جلوه داده است.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: خدمت متواضعانه ارتش به سیل‌ زدگان نشان از تحقق شعار ارتش فدای ملت است.
وی بیان کرد: ارتش در کنار برادران سپاهی و سایر نیروهای مسلح با حضور به‌موقع و دلیرانه، در سیل اخیرِ مناطق مختلف جلوتر از ستاد مدیریت بحران حرکت کرد که این وظیفه‌شناسی نشان می‌دهد ارتش ، متعهد، انقلابی و مردم‌دار است.
وی با اشاره به هوشیاری نیروهای مسلح در مقابل تهدیدات دشمنان گفت: امام خمینی(ره) با بصیرت خود برای خنثی‌ کردن نقشه دشمنان اعلام کردند که «ای سربازان غیور به پا خیزید و با ملت عزیز، دست غارت‌گران را کوتاه کنید و شرف را به یادگار بگذارید» و ارتش با لبیک به فرمان امام (ره) دشمنان را نا امید کرد و شور و نشاطی تازه به ملت و انقلاب اسلامی بخشید.
حجت‌الاسلام آل هاشم، نقش آفرینی ارتش را در عرصه‌های مختلف کشورمان مهم دانست و افزود حضور مقتدر ارتش در هشت سال دفاع مقدس که با به کار گرفتن نیروی هوایی، دریایی و زمینی و با برنامه‌ریزی و دانش فرماندهان متعهد صورت گرفت، حیرت فرماندهان نظامی امریکا را برانگیخته بود.
امام جمعه تبریز، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور پا را فراتر از مرزها گذاشته است و با حضور در آب‌های آزاد اقتدار خود را به نمایش می‌گذارد و از منافع اقتصادی کشور حفاظت می کند.
وی افزود: آفرین بر چنین ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در اوج خدمت‌رسانی به کشور و مردم قرار دارند.

انتهای پیام

captcha