مراسم رونمایی از کتاب «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3807336
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
به میزبانی ایکنا؛

مراسم رونمایی از کتاب «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی» برگزار می‌شود

گروه ادب _ مراسم رونمایی از کتاب «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی» نوشته نصرالله حکمت، 11 اردیبهشت در محل خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا مراسم رونمایی کتاب «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی» نوشته نصرالله حکمت، چهارشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 10 تا 11:30 با حضور نویسنده در محل خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

در کتاب مذکور تاریخ فلسفه اسلامی توسط این استاد دانشگاه شهید بهشتی با نگاهی جدید و انتقادی نسبت به منابع رایج مورد پژوهش قرار گرفته است. 

کتاب «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی» توسط انتشارات الهام در 480 صفحه و در قطع رقعی منتشر شده است و در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در غرفه انتشارات الهام در راهروی 30 شبستان مصلی امام خمینی، روبروی بانک شهر عرضه می‌شود. همچنین نصرالله حکمت ساعت 14 روز چهارشنبه، 11 اردیبهشت در غرفه این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور می‌یابد.

مسئله چیست، شرحی بر فصوص الحکم، متافیزیک ابن سینا، فیلسوف دیوانه: تفسیری از جنون فیلسوفانه حسین پناهی، فلسفه ادبیات میخانه، تقلید از خدا، شمس تبریزی پرسش، شاکله شناسی، ایمان درمانی، تأملی در فلسفهٔ تاریخ عقل و مرثیه ای برای جنون از دیگر آثار این نویسنده است که توسط انتشارات الهام به چاپ رسید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم به خبرگزای ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha