تحریم‌ها، پیشرفت نظامی و موشکی کشور را به‌دنبال داشته است
کد خبر: 3809438
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

تحریم‌ها، پیشرفت نظامی و موشکی کشور را به‌دنبال داشته است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث پیشرفت در صنایع نظامی و موشکی کشور شده است، تصریح کرد: اوج تحریم را اگر در تمامی ابعاد در نظر بگیریم، شدیدترین تحریم‌ها در صنایع دفاعی و نظامی بوده است، اما امروز کشور ما در صنایع موشکی، پهباد و نظامی بیشترین پیشرفت را داشته است.

تحریم‌ها، پیشرفت نظامی و موشکی کشور را به‌دنبال داشته است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری، معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۶ اردیبهشت ماه، در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی که در سالن ۹ دی سپاه ماکو ترتیب یافت، گفت: نظام ما، نظام دینی، عقیدتی و فرهنگی بوده و تربیت امت اسلامی در مقابل تهاجمات دشمن، رسالتی خطیر بر گردن معلمین است.
وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری درخصوص اهداف شوم دشمنان تصریح کرد: دشمن با تمام وجود و با همه هواداران خود در تمام ابعاد مختلف عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی، هدف به هرج و مرج کشیدن مملکت و تضعیف روحیه انقلابی مردم ایران را دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری با تاکید بر اینکه این بصیرت‌دهی امت است که باعث نجات می‌شود، افزود: اگر بصیرت کامل بود، این شرایطی که الان در مملکت دچار هستیم و مسلمان‌ها را نسبت به هم تحریک می‌کنند، وجود نداشت، در کشورهای اسلامی، مسلمان به دست مسلمان کشته نمی‌شد.
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات تحریم اقتصاد و گرانی حال حاضر در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان از اول انقلاب با ترور، تهدید، فتنه‌ها، تحریم‌ها، اختلاف بین قومیت‌ها و جنگ تحمیلی سعی در تضعیف انقلاب دارند، ولی غافل از آنکه این انقلاب بیش از پیش تقویت می شود.
وی با بیان اینکه تحریم‌ها باعث پیشرفت در صنایع نظامی و موشکی کشور شده است، تصریح کرد: اوج تحریم را اگر در تمامی ابعاد در نظر بگیریم، شدیدترین تحریم‌ها در صنایع دفاعی و نظامی بوده است، اما امروز کشور ما در صنایع موشکی، پهباد و نظامی بیشترین پیشرفت را داشته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری با بیان اینکه دشمن سعی دارد روحیه جهاد را در جوان امروز انقلابی تضعیف کند، گفت: بنای نظام براساس وحدت اسلامی است، لذا باید توجه کنیم دشمن هر کجا بیشتر به ما فشار آورده، ما در آنجا بیشتر پیشرفت کرده‌ایم، پس نباید وحدت خود را از دست بدهیم.
شایان ذکر است، در پایان این برنامه از تعدادی هادیان سیاسی و عقیدتی، مربیان این حوزه و از مهدی تندرست، خبرنگار ایکنا به عنوان نماینده خبرنگاران فعال بسیج در حوزه عقیدتی و سیاسی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha