رسانه‌ها در نشر معارف دفاع مقدس کوتاهی کرده‌اند
کد خبر: 3813823
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

رسانه‌ها در نشر معارف دفاع مقدس کوتاهی کرده‌اند

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید امروز فرهنگ جهاد، اخلاص، حرکت جهادی و نترسیدن را نشر دهند، اظهار کرد: شهدای ما هرگز نترسیدند، اما امروز رسانه‌ها، در نشر معارف دفاع مقدس کوتاهی کرده‌اند.

رسانه‌ها در نشر معارف دفاع مقدس کوتاهی کرده‌اند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱ خردادماه در اولین نشست تخصصی بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: رسانه، موثرترین سلاح بین‌المللی علیه دشمنان است و کار رسانه توجه کردن، بیدار کردن و هدایت ذهن‌ها بوده و امروز رسانه در جهان، کار بمب اتم را انجام می‌دهد.
وی افزود: اولین کار رسانه، بر روی ذهن و فکر مردم است و امروز برّنده‌ترین سلاح، سلاح رسانه بوده و می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد و هرکس بتواند افکار عمومی را به دست بگیرد، موفق عمل خواهد کرد و رسانه به راحتی می‌تواند دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.
سرایی ادامه داد: رسانه‌ای که در زمان جنگ استفاده می‌کردیم، رادیو بود و ما می‌توانستیم در زمینه‌های مختلف که محور خطوط تبلیغاتی ما بود، از رادیو استفاده کرده و رادیو، انسجام ملی را شکل داد و مردم به راحتی می‌توانستند از رادیو استفاده کنند و رسانه ملی تاثیر بسزایی در دفاع مقدس از خود برجای گذاشت.
وی با اشاره به اینکه امروز اگر کتاب‌های دفاع مقدس، محتوای خوبی داشته باشند، مردم نهایت استفاده را از آن خواهند برد، تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که ما در زمینه کتاب دفاع مقدس داریم، رقابت است و صرفاً رونمایی از یک کتاب دفاع مقدس در یک مراسم، آسیب بسیار بزرگی در این زمینه محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید امروز فرهنگ جهاد، اخلاص، حرکت جهادی و نترسیدن را نشر دهند، خاطرنشان کرد: شهدای ما هرگز نترسیدند، ولی امروز رسانه ها، در نشر معارف دفاع مقدس کوتاهی کرده‌اند.
وی یادآور شد: چرا رسانه‌ها نام‌گذاری فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری را مطالبه نمی‌کنند، رسانه در گفتن حقایق نباید کوتاهی کند و در رسیدن به اهداف از هزینه کردن نترسند.
انتهای پیام

captcha