بقاع متبرکه آذربایجان غربی؛ میزبان طرح نشاط معنوی
کد خبر: 3818258
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

بقاع متبرکه آذربایجان غربی؛ میزبان طرح نشاط معنوی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گفت: ۱۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان میزبان این طرح در اوقات فراغت سال جاری خواهند بود.

۱۵ امامزاده آذربایجان غربی؛ میزبان طرح نشاط معنوی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی همه‌ساله در راستای غنی‌سازی هرچه‌ بهتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح در فضای معنوی امامزادگان در راستای جذب نوجوانان و به‌ویژه جوانان نسبت به مسائل دینی است.
میرزایی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در سه محور آموزشی، اردویی و ورزشی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی با همکاری بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود و مبلغان بومی و اعزامی از قم در این طرح حضور خواهند داشت.
وی در رابطه با زمان برگزاری طرح نشاط معنوی نیز تصریح کرد: این طرح از سیزدهم تیرماه همزمان با آغاز دهه کرامت شروع شده و تا ۲۹ مرداد و همزمان با عید غدیرخم ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha