شهیدان رجایی و باهنر تجسم شعار «خدمت بی‌منت» هستند
کد خبر: 3838654
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

شهیدان رجایی و باهنر تجسم شعار «خدمت بی‌منت» هستند

گروه اجتماعی- امام جمعه موقت زاهدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر، تجسم شعار «خدمت بی‌منت» و «مدیریت جهادی» هستند؛ به همین دلیل است که بعد از گذشت چهل سال، همچنان چون نگینی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی می‌درخشند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام سید روح‌الله حسینی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه 8 شهریورماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بررسی عملکرد دولتمردان، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت است.

وی ادامه داد: کشور ما امروز تحت فشار تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و نوعی تروریسم اقتصادی بر کشور ما تحمیل شده است؛ در این شرایط باید اختلافات حزبی را کنار گذاشت و همه تنها به پیشرفت کشور و برون‌رفت از شرایط کنونی بیاندیشیم.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، تجسم شعار «خدمت بی‌منت» و «مدیریت جهادی» هستند؛ به همین دلیل است که بعد از گذشت چهل سال، همچنان چون نگینی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی می‌درخشند.

وی افزود: دولتمردان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند و باید قدردان این تلاش‌ها بود، اما باید تکیه بیشتری روی مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشند؛ دولتمردان باید ضمن جدی گرفتن نظارت‌ها بر رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه معیشت و رفع نگرانی‌های آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حسینی در ادامه فرارسیدن هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را تبریک گفت و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که باید برای مظلومیت و به فراموشی سپرده شدن آن غصه خورد.

وی عنوان کرد: اگر آحاد جامعه به این امر الهی توجه داشته باشند آنان را سعادت‌مند می‌کند و برعکس، اگر به آن بی توجهی شود، با مخدوش شدن حیات طیبه، بدی‌ها بر خوبی‌ها مسلط شده و جامعه به تباهی کشیده می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: یکی از عواقب ترک امر به معروف و نهی از منکر که در آیات و روایات مکرّر، یادآوری شده است، مسئله عذاب و هلاکت بر امتی است که این فریضه الهی را ترک گفته باشند. رسول خدا(ص) می‌فرمایند «زمانی که امت من امر به معروف و نهی از منکر را به یکدیگر واگذارند، باید آماده پذیرش عذاب و هلاکت خداوند باشند».

انتهای پیام

captcha