اشتغال ۲۹۰۰ طلبه در مدارس حوزوی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3842514
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

اشتغال ۲۹۰۰ طلبه در مدارس حوزوی آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه‌‌های علمیه آذربایجان‌غربی از تحصیل ۲۹۰۰ طلبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس حوزوی استان خبر داد و گفت: حوزه‌های علمیه، سنگر دفاع از دین هستند.

حوزه‌های علمیه سنگر دفاع از دین هستند/اشتغال ۲۹۰۰ طلبه در مدارس حوزوی آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۵ شهریورماه، در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان با حضور طلاب ۲۴ حوزه علمیه استان آغاز شد و همزمان با سال تحصیلی جدید بیش از ۹۰۰ طلبه برادر در ۱۲ مدرسه در سطح یک و دو مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه نیز بیش از ۲ هزار طلبه خواهر در سطح یک و دو در ۱۲ مدرسه علمیه استان مشغول به تحصیل می‌شوند.

محمدی بیان کرد: حوزه‌های علمیه، به‌عنوان سنگر دفاع از دین بوده و مدارس حوزوی محلی است تا عالمان و روحانیان در آن به تحصیل پرداخته و سپس مسئولیت هدایت اجتماع به مسیر دین را عهده‌دار شوند و طلاب و حوزه‌های علمیه باید معارف اهل بیت عصمت و طهارت و قدرت انقلاب اسلامی را به جهانیان عرضه نمایند.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی یادآور شد: درحال‌حاضر ارومیه، میاندوآب، تکاب، خوی، سلماس، شاهین‌دژ، نقده و چایپاره دارای مدارس حوزه علمیه هستند.

انتهای پیام

captcha