روحیه پاک و مطهر؛ زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین
کد خبر: 3842520
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

روحیه پاک و مطهر؛ زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسیر تبلیغ دین جز با معنویت و ارتباط وسیع با خداوند میسر نمی‌شود و مسئله شب‌زنده‌داری نیز باید مورد توجه طلبه‌ها و روحانیان قرار گیرد؛ چراکه وجود روحیه پاک و مطهر، زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین مبین اسلام است.

روحیه پاک و مطهر؛ زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، ۲۵ شهریورماه، در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: جامعه روحانیت در کشور باید از هر فرصتی برای تبلیغ دین مبین اسلام بهره‌مند شوند؛ چراکه تبلیغ دین و هدایت مردم وظیفه اصلی طلبه‌ها و روحانیان بوده و باید قدر چنین نعمت بزرگی را بدانند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را که همان تبلیغ دین، شریعت و مکتب ائمه و نبی مکرم اسلام بوده، برعهده طلبه‌ها و روحانیان قرار داده است، بیان کرد: روحانیان با هدایت یک فرد از مسیر ذلالت و گمراهی در واقع یک زندگی را احیا می‌کنند. 

قریشی یادآور شد: مسیر تبلیغ دین جز با معنویت و ارتباط وسیع با خداوند میسر نمی‌شود و مسئله شب‌زنده‌داری نیز باید مورد توجه طلبه‌ها و روحانیان قرار گیرد؛ چراکه وجود روحیه پاک و مطهر، زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین مبین اسلام است.

وی تصریح کرد: روحانیان و طلبه‌ها باید ارتباط مستمر با خداوند متعال داشته باشند؛ چراکه اگر این ارتباط مستمر نباشد، نمی‌توانند ارتباط مؤثری با جامعه برقرار کنند.

انتهای پیام

captcha