برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان
کد خبر: 3843592
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان

گروه اجتماعی ــ دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان با بیان اینکه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان‌ماه است.

برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی مسلمان، مسئول بسیج رسانه استان صبح امروز، 30 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آبان‌ماه امسال در استان برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ آبان‌ماه است.

وی با بیان اینکه ۱۰ موضوع ملی برای سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مشخص‌ شده است، متذکر شد: به‌زودی موضوعات ویژه استانی نیز مشخص می‌شود و شرکت‌کنندگان سمنانی می‌توانند در حوزه‌های استانی نیز آثار خود را آماده کنند.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را از جمله مهم‌ترین موضوعات ملی در این دوره از جشنواره است، یادآور شد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، دشمن‌شناسی، بصیرت و انقلابی‌گری، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشاط اجتماعی از دیگر موضوعات این جشنواره در حوزه ملی است.

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان با بیان اینکه پایان آذرماه امسال آئین اختتامیه این دوره از جشنواره برگزار می‌شود، یادآور شد: آثار برگزیده استان به جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال می‌شود که در این راستا شرکت‌کنندگان تا پایان زمان مقرر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در محل سازمان بسیج رسانه استان سمنان ارسال کنند.

مسلمان متذکر شد: در این دوره از جشنواره علاوه بر بخش مکتوب بخش دیداری و شنیداری نیز اضافه‌ شده که در این راستا آثار ارسالی در بخش رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها باید در قالب مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر خبری و یادداشت باشد و در بخش دیداری و شنیداری آثار باید در قالب موشن گرافی، انیمیشن، فیلم کوتاه، نماهنگ، مستند رادیویی، عکس و ... ارسال شوند.

انتهای پیام

captcha