اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌بضاعت توسط شرکت برق لرستان
کد خبر: 3848059
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی انجام گرفت؛

اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌بضاعت توسط شرکت برق لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت برق لرستان با اشاره به صرفه‌جویی قابل ملاحضه از حذف قبوض کاغذی مصرف برق مشترکین، گفت: برای خرید لوازم‌التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل صرفه‌جویی‌های حاصله از حذف قبوض مصرفی مشترکین اقدام کرده‌ایم.

اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌بضاعت توسط شرکت برق لرستانفریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌بضاعت توسط شرکت برق لرستان خبرداد و گفت: ما باید حس مسئولیت اجتماعی ایرانیان را در حد توان خود تقویت کنیم و با توجه به بازگشایی مدارس، این احساس را به‌سمت حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت متمرکز کنیم.
وی افزود: به‌منظور ارتقاء زمینه‌های مشترک، استفاده از ظرفیت‌های موجود و خدمت به خانواده‌های بی‌بضاعت با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان تفاهم‌نامه‌ای در جهت تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم امضاء کردیم.
خودنیا با اشاره به صرفه‌جویی قابل ملاحظه از حذف قبوض کاغذی مصرف برق مشترکین و مزیت‌های آن، گفت: برای خرید لوازم‌التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل صرفه‌جویی‌های حاصله از حذف قبوض مصرفی اقدام کرده و امیدواریم بتوانیم در مراحل دیگر این‌کار را ادامه بدهیم.

انتهای پیام
captcha