مشکلات بودجه‌ای؛ دلیل معطل ماندن دوره ویژه مسابقات قوه قضائیه
کد خبر: 3848274
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

مشکلات بودجه‌ای؛ دلیل معطل ماندن دوره ویژه مسابقات قوه قضائیه

گروه مسابقات ــ مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران مشکلات بودجه‌ای را دلیل برگزاری نشدن دوره ویژه راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه در استان تهران بیان کرد.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: طبق آئین‌نامه مسابقات قرآن قوه قضائیه، راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری باید حتماً یک دوره آموزشی ویژه راهیابی به این مرحله را پشت سر گذارند. پیش از این قرار بود تا این دوره ویژه راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری در استان تهران طی مهرماه جاری و در چهار جلسه پیش‌بینی در محل آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شود.

داوودی‌نسب با بیان اینکه متأسفانه به دلیل تأمین نشدن بودجه کافی، هنوز این دوره برگزار نشده است، تصریح کرد: البته برگزاری دوره هنوز منتفی نشده و به محض تأمین بودجه کافی، به برگزاری آن اقدام خواهیم کرد.

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران بیان کرد: در صورت برگزاری دوره مورد نظر، حاضران در آن دوره مبانی اطلاعات مسابقه‌ای در بخش‌‌های مختلف صوت و لحن، وقف و ابتدا، تجوید و ... را می‌گذرانند.

وی در پایان سخنان خود گفت: طبق آئین‌نامه هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه، مرحله مقدماتی کشوری مسابقات تا نیمه آیان‌ماه سال جاری در مناطق اعلام شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha