اعزام یک هزار و ۷۵۰ مددجوی ایلامی به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3848302
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

اعزام یک هزار و ۷۵۰ مددجوی ایلامی به پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اعزام یک هزار و ۷۵۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی با حمایت مالی این نهاد خبر داد.

یک هزار و ۷۵۰ مددجوی ایلامی در پیاده‌روی اربعین شرکت می‎کنند
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ایلام، ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، امروز، 16 مهرماه اظهار کرد: این نهاد به هریک از این مددجویان چهار میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت و در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.
وی افزود: بیشتر این مددجویان افرادی هستند که برای نخستین بار زائر امام حسین(ع) بوده و به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به خدمات دهی این نهاد به زائران اربعین حسینی، اضافه کرد: بزرگترین موکب این نهاد در مرز مهران دایر است و با راه‌اندازی آشپزخانه در سه وعده روزانه از زائران اربعین حسینی با غذای گرم و میان وعده پذیرایی می‌کند.
به گفته رضایی بخشی از خدمات رسانی این نهاد به زائران در مرز مهران با مشارکت استان آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: تمام مراکز و دفاتر این نهاد در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی برای اسکان تجهیز شده‌اند تا خدمات دهی لازم را به زائران داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد ایلام با ذکر اینکه این نهاد همچنین آماده خدمت رسانی به زائران در راه مانده و نیازمند است، بیان کرد: خدمات‌رسانی این نهاد در ایام اربعین ویژه عموم مردم اعم از مددجویان زیر پوشش و غیر مددجویان است.
رضایی از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم و توزیع آن بین زائران اربعین حسینی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پرشور تر و با کیفیت از گذشته انجام شود.
انتهای پیام
captcha