مهلت ثبت‌ نام در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان تمدید شد
کد خبر: 3849643
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
تا 30 مهر؛

مهلت ثبت‌ نام در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان تمدید شد

گروه دانشگاه ــ مهلت ثبت‌ نام نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران تا ۳۰ مهر‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، در این آیین از دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه مصادیق فداکاری، چون حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل‌بیت(ع) و ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخداد‌های طبیعی یا غیر مترقبه (با تأکید بر دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در سیل اخیر) تجلیل می‌شود.

از دیگر مصادیق فداکاری می‌توان به انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، تأمین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های سلامت و توانبخشی اشاره کرد.

نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با همکاری سازمان جهاددانشگاهی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان بهزیستی کشور، سازمان انتقال خون ایران، سازمان بسیج دانشجویی کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام و شرکت در این آیین، تا ۳۰ مهر‌ماه به نشانی www.tandisefadakari.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با شماره تلفن ۶۶۴۹۰۳۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند. مهلت ارسال آثار برای شرکت‌کنندگان تا ۳۰ مهرماه است.
انتهای پیام
captcha