راه‌اندازی مرکز فرهنگی در امامزاده یحیی(ع) سمنان
کد خبر: 3849691
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

راه‌اندازی مرکز فرهنگی در امامزاده یحیی(ع) سمنان

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره اوقاف سمنان از راه‌اندازی مرکز فرهنگی، اجتماعی و قرآنی افق در امامزاده یحیی(ع) این شهر خبر داد و گفت: برای این مجموعه ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

راه‌اندازی مرکز فرهنگی در امامزاده یحیی (ع) سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان، شب گذشته، 21 مهر در مراسم راه‌اندازی مرکز فرهنگی، اجتماعی و قرآنی افق در امامزاده یحیی(ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از ایجاد این مجموعه زمینه‌سازی حضور و مشارکت جوانان و نیروهای متعهد و ارزشی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است، اظهار کرد: برای ساخت این مجموعه ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که امیدواریم به زمینه‌ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی تبدیل شود.

وی ادامه داد: تقویت مشارکت مجاوران بقاع متبرکه در برنامه‌ها و الگوسازی خدمات اجتماعی متناسب با آموزه‌های دینی در این مجموعه صورت می‌گیرد که در این راستا بقاع متبرکه به‌عنوان پناهگاه امنی برای مردم محسوب شده و می‌توانند آرامش مردم را در مواجهه با مشکلات روزمره در جامعه تأمین کند.

رئیس اداره اوقاف سمنان با بیان اینکه اتصال سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) به فاضلاب شهری به‌زودی اجرایی می‌شود که این اقدام با مشارکت شهرداری آغاز شده و طبق برآوردها تا حدود یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نفری متذکر شد: برای انجام این عملیات عمرانی نزدیک به ۲۷۰ متر لوله‌گذاری فاضلاب انجام خواهد شد که طبق زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده در آینده نزدیک پروژه به پایان رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha