نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد
کد خبر: 3849734
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

نتایج مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج آزمون مرحله دوم چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام شد.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه نتایج آزمون مرحله دوم چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از سوی دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن كریم اعلام شد، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون برای مشاهده نتایج در هر دو قسمت پست الکترونیک و رمز عبور، کد ملی خود را وارد کنند و وارد سامانه اعلام نتایج در سایت تلاوت شوند.

وی گفت: بنابر اعلام دبیرخانه این آزمون، تلاوت حافظانی كه حد نصاب لازم را در بخش حُسن حفظ كسب نكرده‌اند، در بخش‌های تجوید و صوت‌ و لحن و وقف‌ و ابتدا ارزیابی نشده است.

رئیس اداره امور قرانی گفت: حفاظی كه حائز دریافت هر یک از مدارك درجات ۵ و ۴ و ۳ جزء قرآن کریم شده‌اند و همچنین حافظان مجاز به شركت در مرحله سوم آزمون‌ها، یک قطعه عكس پشت‌نویسی شده كامل، یک برگ رونوشت شناسنامه و یک برگ رونوشت كارت‌ملی خود را حداكثر تا پایان مهرماه سال جاری صرفاً به اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

وی تأکید کرد: چنانچه هر یک از حفاظ نسبت به نتیجه آزمون مرحله دوم در هر بخش اعتراض دارند، حداكثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، ۲۹ مهر ۹۸ متن اعتراض خود را با درج نام و نام خانوادگی، نام پدر، كد ملی، شماره تلفن همراه، ثابت و رشته آزمونی خود، به شماره دورنگار ۶۶۹۵۵۹۷۹-۰۲۱ ارسال کنند، بدیهی است به اعتراضاتی که پس از تاریخ مذکور ارسال شود، رسیدگی نخواهد شد.

تقی پور بیان کرد: زمان برگزاری آزمون كتبی مرحله سوم مربوط به افراد مجاز به دریافت مدرک درجه دو، ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۵ آذر است.

وی افزود: این آزمون به صورت متمركز در محل سازمان دارالقرآن الكریم به نشانی، تهران، خیابان طالقانی، خیابان حافظ، خیابان رشت، پلاک ۳۹ برگزار می شود و محتوای سؤالات مربوط به آزمون كتبی مرحله سوم (جهت دریافت مدرك حفظ درجه ۲) شامل مواردی چون ۶۰ سؤال چهارگزینه‌ای از مباحث مربوط به مفردات كتاب قاموس قرآن تألیف آیت‌الله قرشی و ۱۲۰ سؤال از ترجمه و مفاهیم قرآن براساس ترجمه آیت‌الله مكارم شیرازی است.

انتهای پیام
captcha