راهپیمایان اربعین؛ پیاده نظام جبهه مقاومت
کد خبر: 3849808
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

راهپیمایان اربعین؛ پیاده نظام جبهه مقاومت

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، اظهار کرد: راهپیمایان حماسه آفرین اربعین، سربازان لشکر حسینی و پیاده نظام جبهه مقاومت اسلامی همچون خار در چشم آمریکا و نوکران منطقه‌ای آنان هستند.

راهپیمایان اربعین؛ پیاده نظام جبهه مقاومتخلیل صالحی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: پیاده روی میلیونی اربعین حاوی پیامی روشن برای معاندان و دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) است و موج عظیم مردمی که به بهانه اربعین حسینی ایجاد می شود کاخ‌های سست و همچون عنکبوت سلطه‌گران عالم را به لرزه می‌اندازد.
وی افزود: حضور عاشقانه و تجمع بیش از 20 میلیون زائر و انسان آزاده از سراسر جهان در حماسه پیاده روی اربعین مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر در عصر حاضر است و این رزمایش بزرگ معنوی نشان می‌دهد القائات شیطانی اردوگاه غرب هیچگاه قادر به زدودن یاد و نام حسین بن‌علی(ع) از فکر و اندیشه آزادگان و احرار جهان نیست.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته در برخی شهرهای عراق، تصریح کرد: صحنه‌گردانی این اقدامات توسط برخی کشورهای مرتجع منطقه در جهت تحت تاثیر قراردادن راه‌پیمایی بی‌نظیر جهانی اربعین و ایجاد اختلاف بین پیروان اسلام ناب محمدی و ملت‌های مسلمان بویژه ایران و عراق است.

وی ادامه داد: راهپیمایان حماسه آفرین اربعین، سربازان لشکر حسینی و پیاده نظام جبهه مقاومت اسلامی همچون خار در چشم آمریکا و نوکران منطقه‌ای آنان هستند و به فضل الهی هر ساله بر شکوه و عظمت این اجتماع بزرگ دینی-سیاسی افزوده خواهد شد.
صالحی از اصحاب رسانه خواست؛ با هوشمندی و ظرافت زوایای پیدا و پنهان این همایش شکوهمند را مورد تبیین و بررسی قرار داده و از نکات ارزشمند این مانور قدرت لشکریان جبهه حق بهره برداری لازم را انجام دهند و از نتایج این حماسه بزرگ برای توسعه و ترویج معروفات در طول سال استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha