فراخوان ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه احسن‌الحدیث اعلام شد
کد خبر: 3849949
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

فراخوان ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه احسن‌الحدیث اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فراخوان ثبت‌نام ترم جدید مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث در بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام ترم جدید دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث تهران در واحد بزرگسالان، نوجوانان و جوانان و خردسالان آقایان و بانوان آغاز شد.

این دوره‌ها در بخش بزرگسالان شامل حفظ تخصصی، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و صوت و لحن و در دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تجوید، حفظ و آموزش‌های قرآنی خردسالان، مهد و پیش‌دبستانی ویژه بانوان و مفاهیم است.

همچنین در بخش نوجوانان و جوانان دوره‌های فوق علاوه بر دوره اذان و برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی و در واحد خردسالان نیز ثبت‌نام در مهد قرآن، پیش‌دبستانی و نقاشی و ورزش و آموزش‌ها حفظ و الفبای قرآنی و کاردستی و نقاشی خلاق انجام می‌شود.

همچنین واحد مشاوره این مؤسسه به صورت گروهی و تخصصی و در بحث آموزشی، ازدواج و رفتار درمانی، اختلالات رفتاری و ... آماده ارائه خدمات به قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان است.

یادآور می‌شود، دوره‌های مؤسسه احسن‌الحدیث تحت نظارت سیدمحسن موسوی‌بلده، خادم‌القران و پیشکسوت قرآنی کشورمان برگزار می‌شود. همچنین این مؤسسه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان ضفای شرقی، پلاک ۳۹۱ قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۱- ۳۳۳۲۶۱۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha