پیاده‌روی «جاماندگان اربعین حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3850415
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
همزمان با اربعین حسینی؛

پیاده‌روی «جاماندگان اربعین حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری از برگزاری پیاده‌روی و اجتماع بزرگ «جاماندگان اربعین حسینی» در سراسر استان در روز اربعین حسینی خبر داد.

حجت‌ الاسلام‌والمسلمین سیدعزیزالله میراحمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: پیاده‌روی و اجتماع بزرگ «جاماندگان اربعین حسینی» 27 مهرماه همزمان با اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) در شهرکرد و دیگر نقاط استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسیر پیاده‌روی در شهرکرد، گفت: این پیاده‌روی رأس ساعت 8 صبح از محل امامزاده محمد ابوطالب «سلطان سبزه‌پوش» واقع در غرب شهرکرد آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از طی خیابان سعدی به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون واقع در خیابان ولی‌عصر جنوبی پیاده‌روی می‌کنند.

حجت‌الاسلام میراحمدی در ادامه بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دسته‌روی هیئات مذهبی شهرکرد نیز از ساعت 9 آغاز می‌شود و حرکت این دسته‌های عزاداری به سمت امامزادگان انجام می‌گیرد و در ساعت 10 و نیم صبح شاهد برگزاری اجتماع عظیم «جاماندگان اربعین حسینی» در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد خواهیم بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تأکید کرد: در این اجتماع مردمی که یک ساعت به طول می‌انجامد برنامه‌های مداحی، سخنرانی و قرائت زیارت اربعین در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام میراحمدی در پایان گفت: در شب اربعین حسینی نیز تمام مساجد استان صحنه برگزاری مراسم عزاداری اربعین سیدالشهدا(ع) خواهند بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha