انتشار فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه جایزه جلال آل‌احمد
کد خبر: 3850430
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

انتشار فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه جایزه جلال آل‌احمد

گروه ادب ــ دبیرخانه جایزه ادبی جلال آل احمد، فهرست کتاب‌های رسیده به این دبیرخانه را منتشر کرد.

انتشار فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه جایزه جلال آل‌احمدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ بنابر اعلام دبیرخانه دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، این کتاب‌ها در چهار گروه رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه دسته‌بندی شده و با شرایط عمومی آیین‌نامه جایزه تطبیق داده شده‌اند.

براساس روال دوره‌های گذشته، اطلاعات مربوط به آثار منتشرشده در سال ۱۳۹۷ از خانه کتاب (مرجع رسمی اعلام آمار کتاب‌های منتشر شده) دریافت شده است. همچنین همزمان با انتشار فراخوان، طی مکاتباتی با مراکز نشر، فراخوان جایزه اطلاع‌رسانی شده است.

این گزارش می‌افزاید، با وجود پایان مهلت دریافت آثار که پیش از این ۲۰ مهر اعلام شده بود، ناشران و نویسندگان تا ۴ آبان (زمان آغاز فرایند رسمی داوری) فرصت دارند تا دو نسخه از کتاب خود را به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک ۶، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، کدپستی ۱۵۸۵۶۳۴۹۷۱ ارسال کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه، فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه از طریق وب‌سایت رسمی جایزه ادبی جلال آل احمد به نشانی jalal.adabiatirani.com قابل دسترسی است.

یادآور می‌شود، بر اساس فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد، داوری آثار از میان کتاب‌هایی که در سال ۱۳۹۷ برای نخستین بار در یکی از حوزه‌های رمان و داستان بلند، مستندنگاری، نقد ادبی و مجموعه داستان کوتاه در ایران منتشر شده باشند، انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha