تغییری در محل آبگیر پروژه بن - بروجن داده نمی‌شود
کد خبر: 3850520
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
استاندار:

تغییری در محل آبگیر پروژه بن - بروجن داده نمی‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب محل آبگیر بن به بروجن در هفته گذشته، گفت: این طرح با قوت خود اجرا می‌شود و تغییری در محل آبگیر داده نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، عصر روز سه‌شنبه در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: طرح آبرسانی بن به بروجن مصوبه ۲ دولت را دارد و با برخورداری از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی از اولویت‌های چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پس از اینکه آبگیر طرح از سوی برخی افراد استان همجوار به صورت غیرقانونی تخریب شد، برای رفع این مشکل مقرر شد استان اصفهان امنیت محل آبگیر را تأمین کند.

عباسی تصریح کرد: این طرح با قوت خود اجرا می‌شود و تغییری در محل آبگیر داده نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکل تأمین آب در شهرک‌های صنعتی استان، افزود: تلاش شود از محل‌های مختلف تأمین آب صنایع انجام شود.

عباسی، ایجاد مشوق برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی استان را از دیگر اولویت‎های صنعت استان دانست و گفت: مشوق‌ها باید لحاظ شود تا سرمایه‎گذاران ترغیب به اجرای طرح‎های خود در این استان شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هر جایی که نیاز به تخصیص بودجه برای ارائه زمین ارزان‌تر به سرمایه‌گذاران باشد، کمک می‌کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی استان، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی با یک هزار هکتار زمین در منطقه بسیار مطلوب فرصت بسیار مناسبی برای رونق صنایع استان است.

انتهای پیام
captcha