اجرای طرح «مسجد محور خدمت» در کرج
کد خبر: 3851225
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

اجرای طرح «مسجد محور خدمت» در کرج

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: طرح «مسجد محور خدمت» با هدف استفاده از پتانسیل مردمی جهت حل مشکلات محلات و توزیع خدمات شهری اجرا می شود.

اجرای طرح «مسجد محور خدمت» در کرج

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز مساجد را بهترین فرصت برای ارتباط رو در رو با مردم دانست و گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در نظر دارد طرحی به نام «مسجد محور خدمت» را با هدف استفاده از پتانسیل مردمی و محلات جهت اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی و حل معضلات شهری اجرا کند.
معاون شهردار کرج مجریان این طرح را مدیران مناطق دهگانه و زمان اجرای این برنامه را هر ۱۵ روز یکبار و در مساجد پویای شهر عنوان و تصریح کرد: این مساجد با انتخاب مرکز رسیدگی به امور مساجد کرج صورت گرفته است.
رحیمی گفت: از مهم‌ترین مزایای این طرح می توان به جلب اعتماد و مشارکت اجتماعی مردم، افزایش نقش آفرینی مساجد، عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی و در نهایت گام برداشتن در راستای اجرای طرح محله محوری اشاره کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش تمامی دستگاه‌های ذیربط و مجموعه مدیریت شهری، بزودی این طرح به مرحله اجرا برسد و شاهد افزایش سطح خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

انتهای پیام
captcha