حضور در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است
کد خبر: 3851262
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

حضور در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انتخابات صحنه انسجام و وحدت ملی بوده که پیام انسجام و وحدت مردم ایران را به جهانیان مخابره می‌کند.

حضور در انتخابات نشان‌دهنده انسجام و وحدت ملی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دیروز، ۲۸ مهر، در همایش فرمانداران استان که به ریاست محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات صحنه انسجام و وحدت ملی است، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو پیام انسجام و وحدت مردم ایران اسلامی به جهان مخابره خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حضور مردم افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.

این مقام مسئول گفت: فرمانداران زمینه حضور سلایق مختلف سیاسی را در انتخابات فراهم کنند، زمینه حضور افراد توانمند در صحنه انتخابات فراهم شود تا مردم بهترین و شایسته‌ترین افراد را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

مصطفوی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه قانون‌مندی، بی‌طرفی و امانت‌داری در برگزاری انتخابات امری ضروریست، بیان کرد: فرمانداران باید این اطمینان را به مردم بدهند که آرای آن‌ها حق‌الناس بوده و از رأی مردم به بهترین شکل صیانت می‌شود.

انتهای پیام
captcha