تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3851713
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌غربی، گفت: تقدیر از برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی حماسه حسینی در هفته کتاب یکی از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در استان است.

تقدیر از برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی حماسه حسینی در هفته کتاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان‌غربی، صبح امروز،  ۳۰ مهر، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و هفتمین دوره هفته کتاب با شعار حال خوش خواندن که با حضور معاونت سیاسی،امنیتی استانداری، مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در اتاق جلسات برگزارگردید، اظهار کرد:  برنامه‌های بزرگداشت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۳۰ آبان سال‌جاری در سطح کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایچان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این ویژه‌برنامه‌ها، پویش مردمی نذر کتاب است که در ۵ بخش از جمله جمع‌آوری کتاب‌های فرسوده و بدون استفاده از مساجد و منازل، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و آدینه کتاب (معرفی کتاب در نماز جمعه) برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: از ۱۸۳باب کتابخانه که در ۳۰۰ کانون کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی قرار دارد ۸۳ باب آن در خود ارومیه است.

بیگی ادامه داد: مسابقه سراسری کتابخوانی حماسه حسینی که در کشور برگزار شده و استان آذربایجان‌غربی دومین استان شرکت کننده در این برنامه بوده، در هفته کتاب از برگزیدگنندگان این مسابقه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha