صیانت از رأی مردم وظیفه نهادهای دولتی است
کد خبر: 3852000
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

صیانت از رأی مردم وظیفه نهادهای دولتی است

گروه اجتماعی ــ فرماندار شوط گفت: خدمت به مردم، حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از لازمه‌های انجام کار در ادارات بوده و صیانت از رأی مردم نیز وظیفه نهادهای دولتی است.

صیانت از رأی مردم وظیفه ارگان‌های دولتی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسن عبدالهی‌اصل، فرماندار شوط، امروز، 1 آبان، در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان شوط که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران شهرستان باید تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و این نکات را مدنظر خود قرار دهیم که خدمت به مردم، حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از لازمه‌های انجام کار در ادارات است.

وی با تأکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و ادارات دراین شهرستان گفت: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به‌طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند.

فرماندار شوط با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان شهرستانی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند و با حضور همه جریان‌های سیاسی در انتخابات، مردم هم در این رویداد مهم سیاسی مشارکت چشمگیری خواهند داشت.

عبدالهی‌اصل ادامه داد: همواره مردم در آیین‌های مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی نیز شهروندان با مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند.

وی تأکید کرد: در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند؛ چرا که صیانت از رأی مردم وظیفه شرعی و قانونی است.

فرماندار شهرستان شوط همچنین رویکرد دولت را جذب سرمایه‌گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha