حمایت از سرمایه‌گذاران جز برنامه‌های اصلی دستگاه قضا در آذربایجان‌غربی است
کد خبر: 3852130
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

حمایت از سرمایه‌گذاران جز برنامه‌های اصلی دستگاه قضا در آذربایجان‌غربی است

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:‌ دستگاه قضا عزم خود را برای تامین امنيت فعالان اقتصادی بکار بسته و از تمامی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت قاطع می‌کند.

حمایت دستگاه قضای استان آذربایجان‌غربی از سرمایه‌گذاران

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز، اول آبان، در آئین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان ماکو، اظهار کرد: توسعه و رونق توليد داخلی و آبادانی کشور تاكيد مقام معظم رهبری است لذا بايد تمام توانمندی‌ها در اين مسير حمایت شوند تا بخشی از گرفتاری‌ها، فشارها و مشكلات اقتصادی مردم كاسته شود.

وی منطقه آزاد ماکو را به لحاظ جغرافیایی، مرزی و امنیتی برای کشور پر اهمیت خواند و افزود:‌ مردم متدین این منطقه علاقمند به نظام‌اسلامی هستند و به وظایف خود در دفاع از آب و خاک وطن خوب عمل کرده‌اند.
گروسی بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای حضور امن سرمایه،گذاران در منطقه تاکید کرد و افزود: ‌این منطقه دروازه اقتصادی کشور و محل فعالیت سرمایه‌گذاران است و الزامیست تمام مسئولین اعم از دستگاه قضایی به جد در رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه‌گذاری اقدام کنند.
وی با بیان اینکه قطعا با اشتغالزایی، بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه رفع می‌شود، بیان کرد: همکاران ما در مجموعه قضا آماده رفع مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی منطقه بوده و به‌دستور دستگاه قضایی هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد:‌ خوشبختانه عملکرد دستگاه قضائی استان در بخش‌های مختلف مطلوب بوده و برخوردار از قضات پاک‌دست و توانمند است.

وی افزود: همه باید در رفع مشکلات اقتصادی کشور همت مضاعف کنیم، مبادا زمینه تعطیلی واحدهای تولیدی فراهم شود، لذا دستگاه قضائی استان در اجرای احکام با موضوع مسائل اقتصادی و کارخانجات ضمن توجه به حقوق محکوم‌له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد؛ چرا که عده زیادی از فعالیت واحدهای تولیدی ارتزاق می‌کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از تلاش‌هاو خدمات ۱۴ سال تقی یعقوبی، رئیس سابق دادگستری ماکو تقدیر و نیازی دادستان سابق شوط به عنوان رئیس جدید دادگستری ماکو منصوب شد.

انتهای پیام
captcha