ظلم‌های آمریکا علیه ملت ایران ۷۰ سال سابقه دارد
کد خبر: 3853748
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

ظلم‌های آمریکا علیه ملت ایران ۷۰ سال سابقه دارد

گروه سیاسی ــ امام جمعه خوی گفت: ظلم‌های آمریکا علیه ملت ایران ۷۰ سال سابقه دارد و در میدان عمل و مذاکره تمام مسیرها جهت حل مشکل تجربه شده و آمریکا قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارد.

آمریکـا قصد براندازی جمهوری اسلامی را دارد

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضی شکوری، امام جمعه خوی، امروز، ۱۰ آبان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: واژه توکل به‌عنوان یکی از مفاهیم ارزشی در آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) و در کتب اخلاقی و عرفانی بسیار مورد تأکید و توصیه قرار گرفته است بطوریکه مشتقات توکل ۷۰ بار در قرآن به‌کار رفته است.

وی افزود: توکل در فرهنگ دینی آن است که انسان تنها خداوند را تأثیرگذار در هستی بداند از این رو تنها به او اعـتماد و از غیر او قطع امید کرده و امور خود را به او واگذار می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به علل ۱۴ گانه عدم مذاکره با آمریکا، بیان کرد: از جمله موضوعاتی که امروزه مدام در فضای مجازی و محافل سیاسی و رسانه‌ها مطرح می‌شود عدم مذاکره ایران  با آمریکا مذاکره و حل مشکلات اقتصادی وارد بر مردم از طریق تحریم‌هاست.

امام جمعه خوی مرتکب شدن ۷۰ سال انواع جنایات در حق مردم ایران، تحریم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، براندازی جمهوری اسلامی ایران و عهدشکنی در موضوع برجام را از جمله علل اساسی عدم مذاکره ایران با آمریکا عنوان کرد.

حجت‌الاسلام شکوری همچنین با اشاره به ۸ ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت امام عصر(عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه روز چهارشنبه مصادف با ۸ ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز دوران امامت حضرت بقیة‌الله اعظم مهدی موعود‌(عج) است، از دیدگاه قرآن به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) توصیه زیادی شده است.

وی آیه ۱۰۵ سوره انبیاء، آیه ۵ سوره قصص، آیه ۳۳ سوره اسراء و آیه ۸۶ سوره هود را از جمله آیات قرآن برشمرد که بر اساس مفاد روایات شیعه و اهل سنت بر حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) دلالت دارد.

انتهای پیام
captcha