زمینه‌سازی ظهور از وظایف شیعیان است
کد خبر: 3855431
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

زمینه‌سازی ظهور از وظایف شیعیان است

گروه اجتماعی ــ مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی گفت: زمینه‌سازی ظهور از وظایف شیعیان بوده و در روایت انتظار فرج بالاترین عمل شمرده شده و زمینه‌سازی مهم‌ترین کار در دوران غیبت است.

زمینه‌سازی ظهور از وظایف شیعیان است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا میرزایی، امروز در سخنرانی‌های قبل خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: زمینه‌سازی ظهور از وظایف شیعیان بوده و در روایت انتظار فرج بالاترین عمل شمرده شده و زمینه‌سازی مهم‌ترین کار در دوران غیبت است.
وی با بیان اینکه زمینه‌سازی ظهور از مهم‌ترین بخش‌های بیانیه گام دوم انقلاب بوده، افزود: وجود مبارک امام زمان(عج) از جمله مشترکات شیعه و اهل سنت است.
مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ایجاد انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) که هدف آن زمینه‌سازی ظهور است، گفت: این از جمله وظایفی بود که امام در قبال امام زمان(عج) انجام دادند و در بیانیه گام دوم نیز زمینه‌سازی ظهور از مهم‌ترین سفارشات رهبر انقلاب است.
این مقام مسئول ادامه داد: در دوران غیبت وظیفه مؤمنین شناخت امام، عشق به امام و زمینه‌سازی ظهور این حضرت است و امام مجسمه تمامی زیبایی‌ها است و هر اندازه امام را بشناسیم در راه مستقیم قدم خواهیم برداشت.
حجت‌الاسلام میرزایی بیان کرد: ایجاد انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) که هدف آن زمینه‌سازی ظهور است، از وظایفی بود که امام در قبال امام زمان (عج) انجام دادند.
مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی افزود: با ظهور امام زمان(عج) تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت و ما وظیفه داریم در انقلاب اسلامی که مدلی برای زمینه سازی ظهور بوده، تمدن اسلامی را تمرین کنیم.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود وظیفه بنیاد مهدویت، گوشزد کردن وظایف منتظران و برگزاری کلاس‌های مباحث مهدویت عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha