پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در نازلو
کد خبر: 3855950
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در نازلو

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد نازلو گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان متقاضی طرح‌های اشتغال در نازلو پرداخت شده است.

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در نازلو

نوروزعلی راستگو، رئیس کمیته امداد نازلو، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات قرض السنه برای مددجویان متقاضی طرح‌های اشتغال در این شهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات اشتغال به 80 طرح خودکفایی در نازلو پرداخت شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد نازلو بیان کرد: همچنین میزان تسهیلات ارائه شده در حوزه اشتغال طی سال جاری نسبت به زمان مشابه گذشته 200 درصد رشد داشته داشته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 3 مسکن روستایی با اعتباری نزدیک به 40 میلیون تومان در نازلو احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن شده است.

راستگو با تأکید بر اهتمام مردم نازلو در پرداخت زکات، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار این شهر در سال‌جاری بیش از 210 میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال‌جاری مردم نوعدوست نازلو بیش از 60 میلیون تومان با عنوان پرداخت صدقه مشارکت کرده‌اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 125 درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد نازلواظهار کرد: هم اکنون 2 هزار و 486 خانوار با جمعیت پنج هزار و 203 نفر در این شهر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha