کاروان راهیان نور؛ حرکتی عظیم در ترویج فرهنگ شهادت
کد خبر: 3856282
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

کاروان راهیان نور؛ حرکتی عظیم در ترویج فرهنگ شهادت

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو گفت: حرکت عظیم فرهنگی قرارگاه راهیان نور یک حرکت و گفتمان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های جدید است.

کاروان راهیان نور؛ حرکتی عظیم در ترویج فرهنگ شهادت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار موسی عطاری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو، امروز، 21 آبان، در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ماکو، اظهار کرد: حرکت عظیم فرهنگی قرارگاه راهیان نور یک حرکت و گفتمان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های جدید است.

وی گفت: مقابله با نفوذ دشمن در سنگرهای فرهنگی با برگزاری این چنین اردوهایی تحقق خواهد یافت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو با اشاره به اینکه دشمن با چنگی تمام عیار در‌صدد تغییر منش ایرانیان است، افزود: دشمن می‌خواهد یأس، ناامیدی و بی‌انگیزگی میان مردم ترویج یابد تا فرهنگ شوم غربی را در ایران اجرایی سازد. انقلاب اسلامی ایران بی‌شک ادامه خواهد داشت تا این انقلاب به دست امام زمان برسد.

عطاری با تأکید براینکه بی‌تفاوتی به تحرکات منطقه باعث از بین رفتن آرمان‌های شهدا خواهد شد، افزود: قلم‌ دانش‌آموزان سلاحی باقدرت برای افسران جنگ نرم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ماکو ادامه داد: دانش‌آموزان حاضر در اردوی راهیان نور که به‌عنوان سفیران شناخته شده‌اند وظیفه دارند دست‌آوردهای این اردوی سرتاسر نور را به دیگر دانش‌آموزان منتقل کنند.

این مقام مسئول افزود: دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای شوم دشمنان در کنار امر به معروف و نهی از منکر و تحصیل، برای دانش‌موزان امروز وظیفه شناخته شده است.

عطاری با اشاره به اینکه فضای محیا شده در این اردو کاملاً دانش‌آموزان را با فرهنگ شهادت آشنا خواهد کرد، بیان کرد: بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان دوران ۸ سال دفاع مقدس به‌واسطه دبیران و معلمان به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام
captcha