اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان منجر به عقب افتادگی می‌شود
کد خبر: 3857069
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان منجر به عقب افتادگی می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان منجر به پس رفت و عقب افتادگی می‌شود و هفته وحدت بهترین فرصت برای تبیین و تشریح عوامل وحدت‌ساز بین اقوام و مذاهب است.

اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان منجر به عقب افتادگی می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، امروز، 21 آبان، همزمان با هفته وحدت در نشست صمیمی مسئولان شهرستان که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد، با تاکید براینکه همدل و همراه بودن منجر به پیروزی در تمام امور می‌شود، اظهار کرد: اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان منجر به پس رفت و عقب افتادگی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در عمل در مقابل این همه هجمه دشمن گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تبیین و تشریح عوامل وحدت‌ساز بین اقوام و مذاهب است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، با اشاره به اینکه وحدت ارزشمند وحدتی است که با ایمان و توحید همراه باشد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس تمام اقوام با دارایی‌های خود از این انقلاب دفاع کردند که این نشان از وحدت است. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا به کشورمان ضربه بزنند، افزود: مهمترین عامل موفقیت در شرایط حساس کنونی حفظ وحدت است، وحدت تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند. 

به گفته سرهنگ یوسفی مردم و مسئولان باید آگاه و هوشیار باشند و اجازه ندهند بذر اختلاف و تفرقه در بین مردم و مسئولان جوانه بزند. 

این مقام مسئول گفت: مهمترین رکن هر نظام، فرهنگ است که جهت را مشخص می‌کند و اگر نتوانیم فرهنگ را حفظ کنیم با شکست روبرو می‌شویم.

فرمانده ناحیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه از عوامل موثر دیگر پیوند بین نسل‌های مختلف است، ادامه داد: همدلی، مشارکت عمومی در تمامی عرصه‌ها و هم‌افزایی از عوامل موثر در پیشرفت است. 

انتهای پیام
captcha