سران سه قوه با مردم صادق باشند
کد خبر: 3857327
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

سران سه قوه با مردم صادق باشند

گروه سیاسی ــ امام جمعه ارومیه گفت: سران سه قوه با مردم صادق بوده و برای خدمت به مردم فساد را در جامعه ریشه‌کن کنند و دوقطبی در جامعه ایجاد نکنند.

سران سه قوه با  مردم صادق باشند

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، امروز، 24 آبان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته وحدت و تبریک این هفته اظهار کرد: آذربایجان‌غربی نمونه بارز همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام است.

وی افزود: نباید کسی پیامبر را با نام عادی صدا کند بلکه باید با احترام نام حضرت محمد(ص) ذکر شود و نام ایشان به قدری بزرگ است که اگر کسی در جهنم نام پیامبر(ص) را به زبان بیاورد از آتش جهنم رهایی می‌یابد.

قریشی ادامه داد: پس از قرآن کریم بزرگترین معجزه پیامبراسلام(ص) تربیت انسان‌هایی مانند ابوذر و مقداد در آن سرزمین بوده و سختی‌های این کار بسیار بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه از کشورهای مسلمان اهل سنت مانند فلسطین و سوریه دفاع کرده و همچنان نیز می‌کند که این موضوع همان رعایت اصل وحدت و برابری بین مسلمانان است که نمونه بارز این وحدت و همزیستی در آذربایجان‌غربی که شهر اقوام و ادیان بوده، وجود دارد.

وی تأکید کرد: سران سه قوه با صداقت با مردم برخورد کرده برای خدمت به مردم فساد را در جامعه ریشه‌کن کنند و دوقطبی در جامعه ایجاد نکنند و هر کسی دچار فساد شده باید محاکمه شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در مذاکره با کشورهای خارجی نیز مسئولان صادقانه برخورد کنند، گفت: رهبری به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی مذاکره با هیچ کشوری را رد نکرده و ایشان فقط مذاکره در عین هوشیاری را به مسئولان توصیه کردند.

قریشی در پایان سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: متأسفانه آمار مطالعه کتاب در کشور پایین بوده و مردم اغلب به سواد اینترنتی و مطالعه تنها از طریق جست‌وجو در اینترنت کفایت می‌کنند در حالی که صحت و سقم این اطلاعات در فضای مجازی مشخص نیست و باید به امر کتابخوانی توجه ویژه شود.

انتهای پیام
captcha