بهره‌مندی بیش از ۲ هزار مددجوی آذربایجان‌غربی از خدمات کانون‌های فرهنگی
کد خبر: 3858744
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار مددجوی آذربایجان‌غربی از خدمات کانون‌های فرهنگی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در هفت ماهه امسال، ۲ هزار و ۷۱۹ مددجوی آذربایجان‌غربی از خدمات متنوع کانون‌های فرهنگی، تربیتی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات کانون‌های فرهنگیبهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در هفت ماهه امسال، ۲ هزار و ۷۱۹ مددجوی استان از خدمات متنوع کانون‌های فرهنگی، تربیتی بهره‌مند شده‌اند.

وی برگزاری برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های تقویتی و روش مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی برای مددجویان آذربایجان‌غربی بیان کرد.

این مقام مسئول دامه داد: همچنین در این راستا کانون‌های فرهنگی تربیتی استان دوره‌های اخلاق اسلامی، کتابخوانی، شادی و خلاقیت، خداشناسی، سبک زندگی اهل بیت، ورزش و تندرستی، قرآن و مشاوره اجتماعی را نیز برای مددجویان ارائه می‌کنند.

نیکمرام با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری ۲ کانون فرهنگی، تربیتی در تکاب و بوکان افتتاح شده، اظهار کرد: هم‌اکنون هشت کانون دائم فرهنگی، تربیتی در استان فعال بوده و به مددجویان آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام
captcha