یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها در گرمی برگزار شد
کد خبر: 3859316
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها در گرمی برگزار شد

گروه فرهنگی ــ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها با محوریت شهید بخشایش وحدانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان آن شهید در شهرستان گرمی برگزار شد.

یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها در گرمی برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، طاهر رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی، سوم آذرماه در یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها در گرمی، اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که راه خوبی انتخاب کرده و دشواری‌های راه را برای ما هموار کردند و ما نیز وظیفه داریم با لبیک به وصایای آنان ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

وی افزود: برگزاری مراسم‌ آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌آفرینی و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروز برگزار و سبب آشنایی نسل جوان با ارزش و جایگاه شهدا و خانواده‌های معظم‌شان می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی بیان کرد: ما امنیت، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما باشد.

رحیمی گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید یاد و نام شهدا را زنده نگه دارند و سپاسگزار خانواده‌های معظم شهدا باشند، تصریح کرد: شهدا به معنای واقعی کلمه به میدان مبارزه علیه باطل رفتند و همین شهدا بودند که با رشادت‌های خود و با از جان‌گذشتگی‌های خود بسیج را به همگان معنا نمودند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی با اشاره به ولایتمداری شهدا، یادآور شد: امروز نیز وظیفه داریم پشتیبان ولایت فقیه باشیم و راه شهدا را در پیروی از پرچمدار نظام اسلامی ادامه دهیم.

وی با تبریک هفته بسیج بیان کرد: واژه بسیج با واژه شهادت عجین شده و کلمه بسیج همواره شهید و شهادت و ایثارگری و خدمت خالصانه را به یاد ما می‌آورد.

رحیمی افزود: بسیج، یادگار شهدا و از ثمرات دوران دفاع مقدس است که امروزه این شجره تناور در تمامی عرصه‌های نظامی، سازندگی، اقتصادی و فرهنگی به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم و خیره‌کننده‌ای دست یافته است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی ایستادگی و «ما می‌توانیم» را تمرین کردیم و به برکات دفاع مقدس امروز به یک کشور مقتدر تبدیل شده‌ایم.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدا با عنوان آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها با محوریت شهید بخشایش وحدانی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان آن شهید در شهرستان گرمی برگزار شد.

در ادامه این مراسم پدر و همرزمان شهید گرانقدر، بخشایش وحدانی خاطراتی از شهید والامقام بیان کردند و در انتهای مراسم مسئولان با حضور در گلزار مطهر شهدای صاحب الزمان(عج) این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام
captcha