عیادت قاریان قرآن از «موسوی‌قهار» صدای ماندگار مناجات + عکس
کد خبر: 3860084
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
به همت شورای عالی قرآن صورت گرفت؛

عیادت قاریان قرآن از «موسوی‌قهار» صدای ماندگار مناجات + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سیدابوالقاسم موسوی‌قهار که به صدای ماندگار مناجات شهرت دارد، مدتی است در بیمارستان بستری است؛ از این روی عصر امروز سه نفر از قاریان قرآن از وی عیادت کردند.

عیادت قاریان قرآن از «موسوی‌قهار» صدای ماندگار مناجاتبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ دو نفر از قاریان بین‌المللی از حاج سیدابوالقاسم موسوی‌قهار عیادت کردند. او به علت بیماری حنجره در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. 

جهانبخش فرجی و عباس امام‌جمعه، قاریان بین المللی به همراه محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن امروز، 6 آذرماه در بیمارستان امیر اعلم تهران حضور یافتند.

در این ملاقات چند‌دقیقه‌ای، میرزاجانی، درباره ویژگی‌های اخلاقی استاد موسوی‌‌قهار اظهار کرد: استاد با صدای خود سال‌هاست خانواده‌های ایرانی را مستفیض می‌کند و مردم با صوت او با خداوند راز و نیاز دارند. به علت توانمندی‌های بالای فنی و اجراهای قوی، امثال ایشان به سادگی تکرار نمی‌شوند. استاد موسوی‌قهار از افتخارات جامعه قرآنی هستند و امیدوارم به زودی سلامتی خود را به دست آورند تا مردم مجدداً از صدای ایشان بهره‌مند شوند.

عباس امام‌جمعه، دیگر قاری حاضر در این مراسم اظهار کرد: من بیش از بیست‌سال است که در شورای عالی قرآن حضور دارم و به همین اندازه از آشنایی من با استاد می‌گذرد. طی سال‌های گذشته در شورا به همت خود استاد در گردآوری آثارشان تلاش کرده‌ایم، چون باور داشتم، کیفیت دعاخوانی استاد موسوی‌قهار از طرف دیگر دعاخوانان به سختی قابل تکرار است. من خاطرات بسیاری با استاد دارم، او بسیار فروتن است به نحوی که در زمان ضبط دعا به صورت صوتی و تصویری، استاد نیز در امور مربوط به تدارکات نیز مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی استاد مشغول به کار می‌شوند، هیچ‌گاه احساس خستگی نمی‌کنند حتی برخی مواقع از صبح تا پاسی از شب به امر دعا مشغول هستند. این نحو کار کردن تنها برای یک یا چند روز نبود، بلکه سال‌ها با همین پشتکار در رادیو و تلویزیون دعا می‌خوانند. از خدای بزرگ شفای او را مسئلت دارم.

جهانبخش فرجی نیز با بیان اینکه خوش‌رویی و مهربانی استاد موسوی‌قهار در کمتر انسانی دیده نمی‌شود، گفت: به شخصه این میزان مهربانی و خوش‌روی را در کمتر فردی دیده‌ام، هیچ‌گاه لبخند از لبانشان نمی‌رود و همیشه سعی دارند با لطیفه‌گویی برای دوستان، لحظات شادی را رقم بزنند. درباره کیفیت دعا‌خوانی این استاد نیز بهتر است چیزی نگویم چون برخی افراد را نمی‌توان با کلام تعریف کرد و استاد موسوی‌قهار از جمله این افراد است.

در ادامه همسر استاد موسوی‌قهار نیز گفت: هیچ‌گاه از همسرم بدخلقی ندیدم. او همیشه با خانواده‌اش مهربان است، حتی در سخت‌ترین مواقع سعی می‌کند با زنده کردن امید، ناراحتی را از ما دور کند. از سال‌ها زندگی با استاد بسیار راضی هستم، چون همیشه خانه ما با عطر و بوی دعا و قرآن معطر است و حاصل آن نیز یک زندگی سالم است. امیدوارم تمام کسانی که استاد را می‌شناسند برای بهبودی حالشان دعا کنند.

عیادت قاریان قرآن از «موسوی‌قهار» صدای ماندگار مناجات + عکس

عیادت قاریان قرآن از «موسوی‌قهار» صدای ماندگار مناجات

در پایان این گزارش دختر استاد موسوی‌قهار با بیان اینکه کمتر فرزندی، پدری نظیر او داشته است گفت: خوشحالم خداوند سعادتی داد تا پدری همانند استاد موسوی قهار داشته باشم، این پدر نماد خوش‌رویی و مهربانی است. هیچگاه کلام ناشایست از دهانش بیرون نیامده است و همیشه ذکر و یاد خدا بر لبانش بوده و امیدوارم خداوند به پاس سال‌ها خدمت به اسلام، حال او را بهبود بخشد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱
0
0
سلام
صدای ایشان فراموش نمی‌شود. خدا شفا بده
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۳
0
0
سلام خداوند به همه کسانی که در بیمارستانها بستری هستن شفای عاجل عنایت فرماید منجمله استاد بزرگ جناب آقای موسوی قهار که همیشه صدای مناجاتش هست و خواهد بود من همیشه دعا گویش هستم واز خداوند منان آرزوی سلامتی برای ایشان خواهان وخواستارم
captcha