ولایت‌‌مداری ملت ایران زبانزد دنیا است
کد خبر: 3860351
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

ولایت‌‌مداری ملت ایران زبانزد دنیا است

گروه سیاسی و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو گفت: بصیرت، ولایت‌مداری و آگاهی سیاسی ملت ایران زبانزد عام و خاص است.

ولایت‌‌مداری ملت ایران زبانزد دنیا است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ماکو، با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود بار دیگر توطئه‌های دشمن را خاموش کردند، اظهار کرد: مسئولین در مقابل این اقدام مردم در راستای رفع مشکلات معیشتی باید کار جهادی کنند.

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه همواره نقشه‌های دشمان پوچ خواهد بود، افزود: بصیرت و آگاهی خاص ملت ایران زبانزد عام و خاص است.

وی با تاکید براینکه مشکلات اقتصادی مردم باید با ورود جدی مسئولین و همکفری مردم رفع شود، گفت: دشمن فتنه‌های مختلفی را انجام میدهد تا مردم در میدان انتخابات حضور نداشته باشد که تحولات اخیر نیز در این راستا بوده ولی مردم بار دیگر نشان دادند که هیچ‌کس نمی‌تواند به این انقلاب آسیب بزند.

امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه ائمه جمعه و جماعات از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نمی‌کنند افزود: ائمه جمعه و نمایندگان رهبر انقلاب در استان‌ و شهرستان‌ها در امر انتخابات هیچ دخالتی ندارند و از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در تشریح مهمترین شاخصه‌های افراد شایسته برای نمایندگی ملت گفت: اگر جستجویی در فرمایشات قرآن و بیانات رهبری و همچنین ائمه اطهار بیندازیم معیارها و شاخصه‌های نماینده شایسته را در خواهیم یافت که طی نماز جمعه‌های آینده به این بحث خواهیم پرداخت.

انتهای پیام
captcha