مسئولان جامعه را به سوی رشد و بالندگی سوق دهند
کد خبر: 3860511
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

مسئولان جامعه را به سوی رشد و بالندگی سوق دهند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه ماکو با تأکید بر اینکه خدمت به مردم نعمت بزرگ اعطایی از سوی خداوند به بندگانش است، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی جامعه را به سوی رشد و بالندگی سوق دهند.

لزوم توجه مسئولین به رشد و بالندگی جامعه

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمد هاشمی، شنبه، ۹ آذر، در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که در سالن جلسات فرمانداری ماکو برگزار شد، با تأکید بر اینکه خدمت به مردم نعمت بزرگ اعطایی از سوی خداوند به بندگانش است، اظهار کرد: اگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی بتوانند جامعه را به سوی رشد و بالندگی سوق دهند در کنار انجام به فرامین الهی، دعای خیر مردم را نیز به توشه اعمالشان اضافه خواهند کرد.

وی بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی استکبار جهانی در راستای برهم زدن امنیت ایران طی هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این برنامه برای ۱۶ آذر در نظر گرفته شده بود که هدف آنها انتخابات پیش‌رو بود در حالیکه زود هنگام این فتنه کلید خورد و با خاموشی مطلق مواجه شد.

امام جمعه ماکو با تأکید براینکه افزایش بنزین در برنامه پنج توسعه بود و باید اجرا میشد، ادامه داد: در اجرای طرح مذکور سوء‌مدیریت صورت گرفت که اعتراضات مردم را در پی داشت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان و شهدای هفته اخیر بیان کرد: مسئولین در کنترل قیمت توجه بیشتری داشته باشند تا زمینه سودجویی تعدادی اندک افراد فرصت طلب فراهم نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی در پایان سخنان خود با تأکید براینکه نباید مردم از بدنه نظام و انقلاب دور شوند، افزود: مسئولین در این زمینه در حال حاضر وظیفه خطیری بر گردن دارند که باید با مدیریت مناسب بتوانند این مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

انتهای پیام
captcha