آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمنان در زمان اغتشاشات وظیفه طلاب است
کد خبر: 3861055
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمنان در زمان اغتشاشات وظیفه طلاب است

گروه سیاسی _ مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی گفت: به هنگام بروز اغتشاشات و ناامنی در کشور بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم از دسیسه‌های شیطانی دشمنان بر عهده طلاب حوزه‌های علمیه است.

آگاه‌سازی مردم از توطئه‌های دشمنان در زمان اغتشاشات وظیفه طلاب استحجت‌الاسلام محمد رستمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در کشور، اظهار کرد: در این شرایط بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم از دسیسه‌های شیطانی دشمنان بر عهده طلاب حوزه‌های علمیه است.

وی با بیان اینکه در این شرایط و حوادث نقش طلاب حوزه‌های علمیه بیش از پیش بوده و آنها وظیفه خطیری بر عهده دارند، افزود: اگر طلاب با مسائل سیاسی روز کشور و جهان آشنا بوده و اطلاعات خود را به روز بکنند می‌توانند بیانات رهبری را به خوبی واکاوی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و در اختیار مردم بگذارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی ادامه داد: در این صورت مردم به هنگام بروز اعتراضات و اغتشاشات به موقع صف خود را از صف آشوبگران جدا کرده و به ماهیت این اغتشاشگران پی خواهند برد.

وی با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی در کنار به روز بودن، بین طلاب کشور نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، عنوان کرد: هدف بسیج در واقع کادرسازی برای انقلاب است و طلاب نیز وظیفه تربیت اخلاقی و دینی یک جامعه را برعهده دارند که کنار هم بودن این دو، قدرتی شکست‌ناپذیر ایجاد می‌کند.

حجت‌السلام رستمی با تاکید بر حفظ و ترویج روحیه انقلابی‌گری در بین مردم جامعه تصریح کرد: در صورت نهادینه‌سازی این روحیه در جامعه، افراد اهل اقدام و عمل بوده و با امید به آینده به راه خویش ادامه داده و از هیچکسی ترسی نخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha