نقد کتاب «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» در خرم‎آباد
کد خبر: 3861061
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

نقد کتاب «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» در خرم‎آباد

گروه فرهنگی ــ در نشست‌ گفتمان علمی انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد خرم‎آباد کتاب «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» نقد می‎شود.

نقد کتاب «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، با تلاش حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد خرم‌آباد و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سلسله نشست‌های گفتمان علمی انقلاب اسلامی برگزار می‌‏شود.

نشست امروز دوشنبه، یازدهم آذر اختصاص دارد به نقد کتابی با عنوان «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» تألیف حجت‌الاسلام ابوطالب خدمتی که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی برگزار می‎شود.

این کتاب با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی و حجت وحدتی مورد نقد قرار خواهد گرفت و دبیر علمی این نشست نیز محمد حکاک است و شرکت دانشجویان و اساتید در آن آزاد است.

در این نشست، حجت‌الاسلام خدمتی، مولف کتاب «مبارزه با مفاسد اداری با رویکرد اسلامی» با بیان این‌که فساد اداری در تمام اعصار و قرون همواره وجود داشته است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران نیز مقام معظم رهبری از سال 80 مبارزه با مفاسد اداری را اعلام و پیگیری این موضوع را توسط سران سه قوه خواستار شدند .

تحقیق و پژوهش؛ لازمه رسیدن به رشد و کمال علمی

در ادامه حجت‌الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان نیز با اشاره به این‌که این کتاب می‌تواند برای مسئولان و مدیران برای مقابله و مبارزه با مفاسد اداری بسیار مؤثر باشد، اظهارکرد: قلم این کتاب بسیار گیرا و روان است که امید می‌رود مطالعه آن برای همگان مؤثر باشد .

وی با بیان این‌که بهتر بود مؤلف کتاب از آیات و روایات قرآنی بیشتر در تالیف این مبحث استفاده می‌کرد، به تحصیل نسل جوان در حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: جوانان ما باید بر مبنای تحقیق و پژوهش به تحصیل بپردازند تا بتوانند به رشد و کمال دست یابند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تاکید کرد: باید فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در حوزه و دانشگاه بیش‌از پیش تقویت شود چراکه بر پایه این مهم می‌توان به نیازهای جامعه پاسخ داد.

در بخش دیگری از این نشست، اساتید حوزه و دانشگاه نیز به نقد و برسی کتاب «مبارزه با مفاسد اداری با رویکرد اسلامی» پرداختند.

انتهای پیام
captcha