اغتشاشات آبان‌ماه نتیجه نبود مجلس انقلابی است
کد خبر: 3861236
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

اغتشاشات آبان‌ماه نتیجه نبود مجلس انقلابی است

گروه سیاسی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک اگر مجلس انقلابی و مردمی روی کار بود، هیچ‌گاه اتفاقاتی مانند اغتشاشات آبان‌ماه در کشور رخ نمی‌داد.

اغتشاشات آبان ماه نتیجه نبود مجلس انقلابی استبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی ظهر امروز، یازدهم آذر، در همایش بانوی انقلابی، ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سطح استان که در دانشگاه نازلو ارومیه برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات آبان ماه در کشور اظهار کرد: خسارتی که در این اغتشاشات بر کشور وارد شد بسیار بیشتر از خسارات فتنه ۸۸ بوده و بی‌شک اگر مجلسی انقلابی و مردمی روی کار بود هیچگاه چنین اتفاقاتی در کشور رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه فرزندان از دامان پاک مادران تربیت یافته و به جامعه وارد می‌شوند، افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران این مادران رزمندگان بودند که با تربیت آنها، روحیه انقلابی و حب وطن را در فرزندان تقویت کرده و راهی جبهه‌ها می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این مادران انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی داشتند، تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همین مادران بودند که راه و مسیر انقلاب را نسل به نسل به فرزندان خود انتقال دادند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اساسی بانوان در وهله اول تربیت فرزندان است، عنوان کرد: سرور زنان عالم، حضرت زهرا(س) در شرایط فقر و نداری چنان فرزندانی تربیت کرده‌اند که در تاریخ بی‌مانند بوده و این همان نقش کلیدی مادران است.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به نقش شهدا و خانواده‌های آنها در به وجود آمدن امنیت امروزی کشور ادامه داد: در حال حاضر که به شکرانه خداوندی، نعمت امنیت و آسایش در کشور وجود دارد، نباید این افراد و خانواده‌های‌شان را از یاد برده و دچار غفلت شد.

وی با بیان اینکه اگر سالانه بیش از پنج میلیون جوان از مناطق عملیاتی جنوب و شمال‌غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور بازدید می‌کنند دلیلش این هست که این جوانان تفاوت خاک این مناطق را که با خون شهدا سیراب شده است، را با خاک سایر مناطق کشور به خوبی متوجه می‌شوند.

هزینه سازش بیشتر از مقاومت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سال پرافتخار را پشت سر گذاشته است، اضافه کرد: در این مدت ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، غریبانه این سختی‌ها را تحمل کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و در این مدت هم مردم ایران به این نتیجه رسیدند که هزینه سازش بسیار بیشتر از مقاومت است.

وی با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران زیر یوغ کشورهای استعمارگر زندگی کرده و هیچگونه استقلالی نداشتند، خاطرنشان کرد: اما امروزه به لطف جمهوری اسلامی مردم طعم شیرین آزادی و استقلال را چشیده‌اند.

انتهای پیام
captcha