استفاده از انشعابات غیرمجاز آب در آذربایجان‌غربی اشکال شرعی دارد
کد خبر: 3861271
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

استفاده از انشعابات غیرمجاز آب در آذربایجان‌غربی اشکال شرعی دارد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: وجود انشعابات غیرقانونی و غیرمجاز آب در آذربایجان‌غربی دارای اشکال شرعی برای مردم است که این مشکل باید هر چه زودتر حل شود.

انشعابات غیرمجاز آب در آذربایجان‌غربی اشکال شرعی دارد

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه عصر امروزسازدهم آذرماه،  با علیرضا رضوی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این دیدار با بیان اینکه هر مسؤولیت و منصبی که به انسان داده می‌شود درواقع امانتی از سوی خداوند است، اظهار کرد: انسان با داشتن مسؤولیت فرصت خدمت به مردم را به دست می‌آورد که جایگاهی بسیار ارزشمند در نزد خداوند هست.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه آب یک نعمت خدادادی باارزش است که باید به خوبی قدر آن را دانسته و در مصرفش صرفه‌جویی کرد که چرا که آب مایه حیات است، افزود: اقدامات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در تامین آب شرب مردم ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه وجود انشعابات غیرقانونی و غیرمجاز آب دارای اشکال شرعی برای مردم است، تصریح کرد: برای حل این مشکل لازم است که هر چه زودتر مسؤولان اقدامات لازم را انجام داده و مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

پوشش ۶۵ درصدی شهرهای آذربایجان‌غربی از شبکه‌ فاضلاب

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به گزارش از وضعیت و روند تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از نعمت آب شرب سالم برخوردار هستند.

علیرضا رضوی با بیان اینکه ۶۵ درصد شهرهای استان تحت پوشش شبکه جمع‌آوری دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند، عنوان کرد: تاکنون در سطح استان در حدود دو هزار روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌منده شده‌اند.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، یک‌پارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در شورای عالی اداری و هیات دولت به تصویب رسیده که به زودی شرکتی واحد، تحت عنوان شرکت آب و فاضلاب در استان‌ها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha